reede, 3. oktoober 2014

SmartChess beta 1.2

3. Päev

Lisasime koodi paar uuendust. Esiteks lõime startmenüü, kust saab vaadata juhendit, alustada mängu või vaadata uut valikute menüüd.
Valikute menüüst saab muuta laua suurust ja nuppude ostmise omapärasid. Näiteks kas on võimalik osta lippe või kas ostetud nuppe saab ainult laual olevate nuppude vastu vahetada.

Edasiseks tegevuseks on plaanid järgmised:
Valikute menüüsse kavatseme lisada veel valikud selle kohta, milliseid ülesandeid lahendatakse.
Lisaks peame looma siis tekstifailid, kust saab erinevat tüüpi küsimusi hoiustada.

Mõtlesime, et jagame veel natuke taustainfot meie ettevõtmise kohta. Esialgu oli plaanis mäng luua Pygame'is ning lasta mängijatel mängu ajal lahendada Känguru tüüpi ülesandeid. Takistuseks tuli aga see, et me polnud varem mängu programmeerinud ega graafikat teinud (Pygame'i õppimine, mängu programmeerimine ja graafika loomine oli ühekuuse ajalimiidi tõttu liiga riskantne). Seega pidime jääma ainult tavalise Python 3 peale.
Sellega tulid kaasa ka muudatused meie idees. Kuna Pythoni konsool võimaldab ainult ühte inputi korraga (ja mäng jääb seisma inputti oodates), ei saa 2 mängijat ülesandeid lahendada samal ajal. Seega pidime leidma sellised ülesanded, mida on võimalik kiiresti lahendada, et vastasel poleks vaja liiga kaua oodata.

Meie tööprotsess on senikaua välja näinud selline. Koolis vahetundides theorycraftime mängu balance'i ja mechanicute üle. Lisaks küsime ideid klassikaaslastelt, millest mõned jõuavad arvatavasti mängu. Õhtul teeme Skype'i kaudu koostööd koodi kirjutamisel, testimisel ja vigade leidmisel.

Uus kood: http://pastebin.com/EefBX8mj

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar